Značka Always se spojila s basketbalistkou Gabrielou Andělovou
Značka Always se spojila s basketbalistkou Gabrielou Andělovou, aby společně udělaly z menstruace otevřenou součást jakéhokoli sportu, protože průzkum ukázal, že 61 % sportovkyň pociťuje menstruační úzkost
• Značka Always, jako oficiální produkt dámské hygieny Olympijských her v Paříži 2024, by ráda zahájila novou éru menstruace, aby pomohla mladým sportovkyním odstranit bariéry.
Značka Always společně se svou ambasadorkou, basketbalistkou Gabrielou Andělovou, s hrdostí oznamuje zahájení kampaně "Je to nová perioda", jejímž cílem je řešit a odstranit úzkost z menstruace ve světě sportu. Cílem je, aby se menstruace stala otevřenou a uznávanou součástí jakéhokoli sportu na jakémkoli sportovišti, a proto se značka Always a Gabriela Andělová snaží o zvýšení povědomí a rozproudění diskuze okolo vlivu menstruace na sportovkyně a jejich výkon.
Nedávný průzkum, který si nechala vypracovat přední značka menstruačních potřeb Always, odhalil, že 61 % sportovkyň zažívá tzv. menstruační úzkost, která je vyřazuje ze hry.1 Kromě toho 71 % z nich tvrdí, že sportovní odvětví si menstruaci stále nepřipouští, což ukazuje, že i když se o této problematice mluví o něco otevřeněji, je stále potřeba udělat mnoho práce, aby to sportovkyním pomohlo. Značka Always proto zahájila kampaň "Je to nová perioda", aby zahájila novou éru, kdy se ve sportovní komunitě bude o menstruaci mluvit otevřeně a úzkost z ní bude pochopena. Kromě toho, že o tématu bude značka otevřeně hovořit, připravuje také vzdělávací balíčky pro učitele tělesné výchovy a trenéry a bude poskytovat menstruační produkty v olympijské vesnici i mimo ni.
Basketbalistka Gabriela Andělová říká: „Menstruace se týká každé. Ale není to nic, za co bychom se měly stydět nebo se cítit provinile. Neměla by být tabu, měla by být brána jako součást života sportovkyň a mělo by se o tom mluvit na denní bázi. Jenom tak podpoříme sportující holky a ženy, aby se cítily během sportu pohodlněji a sebevědoměji. Always je značka, která už víc než 35 let pracuje na odstranění těchhle bariér, a proto jsem se ráda stala ambasadorkou této kampaně, když se navíc blíží velká sportovní událost pro sportovkyně.“
Po více než 35 let značka Always posiluje postavení milionů dívek a žen po celém světě prostřednictvím vzdělávání v období puberty, dodává jim sebevědomí, poskytuje produkty těm, které je potřebují, a řeší společenské překážky prostřednictvím programů, jako jsou Always #JakoHolka a #UdržmeJiVeHře. Nyní jako celosvětový partner Olympijských a Paralympijských her v Paříži 2024 Always vítá novou periodu... která zahajuje otevřené rozhovory o periodě, vzdělává podpůrnou síť kolem sportovkyň a zabezpečuje, aby menstruace nezaskočila dívky bez produktů, které potřebují.
Je to nová perioda. Always. Pro více informací navštivte www.always.com
Zdroj, foto: www.always.com
1 Průzkum Always mezi sportovkyněmi ve Francii a Velké Británii, říjen 2023, 2008 respondentek.