Třetí kolekce by Heidi Klum: Cool denim pro malé i velké

Třetí kolekce by Heidi Klum: Cool denim pro malé i velké

LETSDENIM bude hravá a džínová

Lidl společně s top modelkou Heidi Klum uvede 5. března již třetí kolekci značky “esmara by Heidi Klum” s názvem #LETSDENIM. Jednoduše řečeno - snadno kombinovatelná, mnohotvárná denim móda za typicky výhodné ceny prodejen Lidl. A tentokrát poprvé také pro děti!

 

Poté co Lidl a Heidi Klum svými 2 kolekcemi ukázali, že mají smysl pro módu a trendy, #LETSDENIM přináší kouzlo klasické džínoviny. Poprvé bude tato kolekce nejen pro ženy, ale také pro dívky.

 

Nová módní kolekce je inspirována druhým domovem Heidi Klum, a to Los Angeles. #LETSDENIM prezentuje slunné Malibu a zářící Hollywood. Od pondělí 5. března se tak všechny prodejny Lidl po celém světě promění do hollywoodského stylu a nabídnout chic módu ve velikostech 34 – 44 za typicky výhodné ceny prodejen Lidl.

 

„Vždy jsem byla velký fanda džínoviny. Dá se skvěle kombinovat a nosit při nejrůznějších příležitostech. Jednou můžete vypadat ležérně, jindy zase chic. Kolekce #LETSDENIM ukazuje tuto mnohotvárnost a možnost si ji přizpůsobit k obrazu svému“, uvádí Heidi Klum.

Esmara by Heidi Klum Divci saty 2

Módní všeuměl: Denim
Skinny džíny a ležérní džínová košile nebo hippie look s riflovou bundou, tyto základní kousky ukazují mnoho tváří denimu. Pruhovaná trička a trendy pruhované ponožky dávají celé kolekci veselý a živý tón.


Módní akcent dodají metalově kovové lodičky a kabelka v pop artovém stylu. Dívčí kolekce pak doplňuje cool džíny s laclem, zábavné mikiny s kapucí a hravě barevné pláštěnky.

Fantazijní, urbanistická a dynamická – to je kolekce ve stylu L.A., která ukazuje nejen životní energii Heidi, ale také hravost nabídky Lidlu.

„Po dvou úspěšných kolekcích jsme chtěli našim zákazníkům přinést jako další ukázku módní všestrannosti kolekci z denimu, poprvé také pro dívky. Od 5. března proto uvedeme v našich prodejnách další chic kolekci za naše typicky výhodné ceny,“ dodává Michal Farník, jednatel společnosti Lidl Česká republika.

 

Start prodeje: 5. března
V pondělí 5. března v rámci již 3. Lidl Fashion Weeku uvede Lidl ve více než 10 000 prodejnách ve 28 zemích a na e-shopech svou další kolekci s názvem #LETSDENIM.


www.instagram.com/lidlcz


www.facebook.com/lidlcesko


#LETSDENIM
#esmarabyheidiklum


O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 236 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:
www.lidl.cz


www.facebook.com/lidlcesko


www.instagram.com/lidlcz


www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

14. srpen 2018
Dnes má svátek Alan

Počasí


 

IMG 5592

jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek