Lidl potěší děti v dalších 10 městech. Hlasování o Rákosníčkova hřiště v hodnotě 1,5 mil. korun odstartuje 1. února

Lidl potěší děti v dalších 10 městech.

Hlasování o Rákosníčkova hřiště v hodnotě 1,5 mil. korun odstartuje 1. února

600x338 rákos image

Společnost Lidl letos postaví dalších 10 Rákosníčkových hřišť. O tom, která města se mohou na hřiště v hodnotě 1,5 mil. korun těšit, rozhodne veřejnost v hlasování, které bude probíhat od 1. do 28. února 2018. Bude mezi 10 vítěznými městy i to Vaše?


Stavět dětská hřiště s motivem oblíbené pohádkové postavičky bude Lidl také letos. Ke stávajícím 79 přidá dalších 10.  Místa, kde budou stát, však neurčí Lidl, ale obyvatelé měst ve veřejném hlasování. Záleží tedy jen na nich.

LIDLRAKOSNICEK

Rákosníčkovo hřiště mohou vyhrát všechna města či městské části, v jejichž blízkosti se nachází prodejny Lidl, a Rákosníčkovo hřiště tam ještě nestojí. Má to jednu podmínku – získat nejvíce hlasů ve své kategorii. Hlasování bude probíhat na webových stránkách projektu www.lidl-rakosnickova-hriste.cz a na Facebooku Lidl Česká republika www.facebook.com/lidlcesko od 1. do 28. února 2018. Každý hlasující může denně odevzdat dva platné hlasy a navíc se může zapojit i do soutěže o ceny. Na webových stránkách projektu bude možné sledovat průběžné výsledky hlasování, které budou pravidelně aktualizovány k 16. hodině. Kdo bude chtít hlasování ještě více podpořit a zajistit tak pro své město rozhodující náskok, nalezne zde i propagační materiály ke stažení.    


„Naše prodejny jsou v téměř všech větších městech v České republice a jsou součástí každodenního života jejich obyvatel. Přijde nám proto přirozené podporovat je i mimo naše prodejny. Obliba Rákosníčkových hřišť je opravdu velká, proto stavíme dál.  Rozzářené dětské tváře při otevření nových hřišť a spokojení rodiče, to je pro nás vynikající motivace,“ uvedl k výstavbě dalších hřišť generální ředitel společnosti Lidl, Pavel Stratil.  


Dětská hřiště staví Lidl již šest let. Za tu dobu vzniklo po celé republice 79 Rákosníčkových hřišť v celkové hodnotě 118,5 milionů korun. Jaké atrakce nabízí dětem tato hřiště se symbolem zeleného skřítka? K aktivnímu hraní mohou děti využít velkou prolézačku, pískoviště, šikmou horolezeckou stěnu, lanovou překážku, kolotoč nebo různé druhy houpaček. Klidovou zónu doplňuje klasický dětský domeček. Celé hřiště je oplocené a poskytuje dostatek laviček a zpevněnou plochu pro kočárky.


Video o projektu naleznete zde:
www.youtube.com/watch?v=iekPf1L__nU&feature=youtu.be

 

Více informací o projektu včetně podrobných pravidel hlasování na:

www.lidl-rakosnickova-hriste.cz

 

O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 236 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě www.lidl-shop.cz

 

Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz

 

Více informací naleznete na:
www.lidl.cz


www.facebook.com/lidlcesko


www.instagram.com/lidlcz

  

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

21. květen 2018
Dnes má svátek Monika

Počasí


 

IMG 5592

jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist