Divoká plavba s Miss World Krystynou
V těchto dnech uspořádal kosmetický gigant Dermacol jedinečné setkání mezinárodních a českých influencerů v oblasti kosmetiky na sociálních sítích TikTok, Instagram a Youtube. Toto setkání, které navazuje na úspěch předchozích ročníků v letech 2017 a 2018, přilákalo pozornost špičkových osobností z celého světa, které mají na svých sociálních sítích více než 17 miliónů sledujících. Letos pozvání přijaly Korejky, Italky, Francouzsky, Polky, Rumunky, Španělky, ale i Malajky. Jejich program je velmi nabitý a pestrý, říká spolumajitelka společnosti Věra Komárová: „Dermacol využil toto setkání pro posílení znalosti značky nejen pro české zákazníky, ale představuje naše hlavní město v nejkrásnějším období v roce i zahraničním beauty guru, aby podpořili šíření dobrého jména a posílili prodej na internetu“, dodala.
Jedním z vrcholů programu byla projížďka na lodi, nazvaná „Coquette Coctail“, během níž měli účastníci možnost setkat se s českými influencery a mezinárodními make-up guru. Na lodi se sešlo 30 zahraničních a 20 českých influencerů, kteří společně oživili atmosféru události. Setkání slavnostně zahájilo již 6. ročník oblíbeného Dermacol Love Day, který se koná 1. května 2024 v Pražské Grébovce.
Výjimečným překvapením pro všechny přítomné na lodi, byla účast čerstvé Miss World 2024, Češky Krystyny Pyszkové, která se stala ambasadorkou celého světa, a právě toto setkání bylo jedním z prvních, kam přijala pozvání. Téměř tříhodinová plavba byla plná hudby, jídla, drinků, tance, focen a každý mohl pocítit, jakou energii Miss World během plavby předávala a jak po celou dobu zářila. Mile se usmívala, ochotně se s přítomnými fotila a promluvila také o tom, jak se jí po Miss World změnil život. „IG mi přinesl nové sledující a možnost reprezentovat Českou republiku i Miss World po celém světě. Účastním se světového tour a mohu ukazovat své vzdělávací programy, jak působíme, co jsme udělali a samozřejmě mi to otevírá dveře pro filantropickou činnost. Po Indii se vrátit k nám domů je skvělý pocit a je to přesně tak, jak se říká: „Všude dobře, doma nejlíp.“, dodala krásná Krystyna. Krystyna miluje líčení od vizážistky, kdy je líčení pokaždé jiné a ráda se nechává překvapovat, ale také se ráda věnuje make-upu sama. Na lodi se o ni postarala vizážistka Dermacolu Silvie Sieger, která podtrhla její krásu a osobnost.
Podle ředitelky Dermacolu Věry Komárové je propojení Miss World a české kosmetiky to nejlepší, co může být: “Už jednou jsme to zkusili a propojili se s Taťanou Kuchařovou na deset let a měli jsme z toho úžasnou spolupráci. Tak dnes, po sedmnácti letech, co Taťana vyhrála, tak přišla Krystyna, která je pro nás neskutečnou hvězdou pro české kosmetické nebe. Když poprvé přišla do naší kanceláře pro krásu „beauty roomu“, byly pro ni některé výrobky známé a často z jejich úst zaznělo:“ To mám, to používám, na tom jsem vyrostla. “Bylo to moc mile a proto věřím, že spolupráce bude úspěšná a krásná a také jsem ráda, že ve svém náročném programu pozvání přijala a plavby se účastnila.“, dodala ředitelka pro strategii a vývoj Dermacolu. Tato akce, která nemá obdoby co do setkání vlivných influencerů a youtuberů v České republice, je také výjimečná v tom, že takovou akci zatím nikdo v čele s Miss World, neuspořádal.
A jak jde dohromady česká kosmetika, Miss Czech Republic, Češka a Miss World? Podle Taťany Makarenko je to jasné: „Každá žena má ráda make-up, má ráda se zkrášlovat, upravovat se a samozřejmě kosmetika už od pradávna byla s ženami úzce spjatá, nevyjímaje dívky české, včetně dívek, které se hlásí do Miss. Musí vypadat jako lady, jako ženy v pravém slova smyslu, aby ony byly tou inspirací pro mládež. Dnes se ty gendery hodně potírají, ženy nosí oversize věci, nepoznáte, zda je to holka nebo kluk. Dívky Miss ctí ženskost, eleganci a myslím si, že k tomu ten make-up patří.“, zmínila Taťana.
Po oslavující plavbě Prahou, která přinesla nespočet zážitků i seznámení, čekal influencery další program, který je součástí akce Dermacol Love Day a je největší oslavou lásky a krásy. V celém parku Grébovka byla spousta atrakcí, foto koutků, líčení neslíbatelnou rtěnkou 16 h lip colour, líbání pod rozkvetlými třešněmi, spoustu tanečních a hudebních vystoupení.
Zdroj, foto: archiv Dermacol