Playing online casino Malaysia through Alibaba33 online casino Malaysia can be a fun and rewarding experience for those who enjoy playing games for fun. judipoker365.comBet on your favourite slots, live, sporting events and win big! If you enjoy sports, slots tng duitnow 918kiss ewallet duitnow tng like Mega888 ewallet Alibaba33 online casino Malaysia has something for you.

Playing online casino Malaysia through Alibaba33 online casino Malaysia can be a fun and rewarding experience for those who enjoy playing games for fun. Slots Ewallet Online Casino Malaysia Mega888 918Kiss Alibaba33Bet on your favourite slots, live, sporting events and win big! If you enjoy sports Slots Ewallet Online Casino Malaysia Mega888 918Kiss Alibaba33, slots ewallet duitnow tng like Mega888 ewallet Alibaba33 online casino Malaysia has something for you.

Značka Always, jako oficiální produkt dámské hygieny Olympijských her v Paříži 2024

Značka Always začíná novou misi, jejímž cílem je udělat z menstruace otevřenou součást jakéhokoli sportu a pomoci 61 % sportovkyň pociťujícím menstruační úzkost, která je vyřazuje ze hry

ALWAystiskovka24

Značka Always, jako oficiální produkt dámské hygieny Olympijských her v Paříži 2024, by ráda zahájila novou éru menstruace, aby pomohla mladým sportovkyním odstranit bariéry.

Ve městě, kde byly před více než 100 lety uděleny první zlaté medaile ženám, bude využívat značka Always tuto významnou sportovní událost jako platformu pro posílení postavení dívek a žen, aby je nic nezastavilo na vrcholu hry. Značka Always s hrdostí oznamuje zahájení kampaně "Je to nová perioda", jejímž cílem je řešit a odstranit úzkost z menstruace ve světě sportu. Cílem je, aby se menstruace stala otevřenou a pochopenou součástí jakéhokoli sportu na jakémkoli sportovišti, a proto značka Always propaguje tuto myšlenku, která ovlivňuje celosvětově miliony žen.

olympiada2024always

Menstruace je základním aspektem života každé ženy, včetně sportovkyň. Sportovní svět však často přehlíží fyzické a psychické výzvy spojené s menstruací, což často vede k menstruační úzkosti a pocitu nepochopení. Tím, že předstíráme, že menstruace neexistuje, neúmyslně přispíváme k menstruační úzkosti žen ve sportu.

Evropský průzkum1 značky Always ukázal, že:

• 61 % sportovkyň zažívá menstruační úzkost, která je vyřazuje ze hry.
• 55 % sportovkyň se cítí ve sportu nepochopených kvůli problémům s menstruací.
• 71 % sportovkyň říká, že menstruace zůstává ve sportu neuznaná.
• 4 z 5 respondentek (79 %) věří, že potřebujeme o menstruaci více mluvit, abychom pomohli mladším generacím překonat bariéry.

Proto značka Always zahajuje nové období, kdy se o úzkosti z menstruace ví a ochrana menstruačními pomůckami je ještě lépe navržena tak, aby vyhovovala potřebám sportovkyň a zaručila jim, že budou vždy na vrcholu své hry. Značka Always sdílí reálné zkušenosti sportovkyň a také vyvíjí vzdělávací materiály pro učitele tělesné výchovy a trenéry, aby umožnila vytvořit pozitivnější prostředí a otevřený dialog mezi nimi a mladými sportovkyněmi.

always2024basket

Mariola Mirek, ředitelka komunikace Baby, Fabric and Fem Care Procter & Gamble ve střední Evropě, říká: "Jsme hrdí na to, že můžeme využít této významné sportovní události k tomu, abychom si posvítili na to, jak se sportovkyně cítí, když přijde období jejich menstruace. Výzkumy ukazují, že 61 % sportovkyň zažívá úzkost z menstruace, a proto doufáme, že sdílením jejich příběhů pomůžeme mladším generacím cítit se jistěji nejen při sportu!"

Po více než 35 let značka Always posiluje postavení milionů dívek a žen po celém světě prostřednictvím vzdělávání v období puberty, dodává jim sebevědomí, poskytuje produkty těm, které je potřebují, a řeší společenské překážky prostřednictvím programů, jako jsou Always #JakoHolka a #UdržmeJiVeHře. Nyní jako celosvětový partner Olympijských a Paralympijských her v Paříži 2024 Always vítá novou periodu... která zahajuje otevřené rozhovory o periodě, vzdělává podpůrnou síť kolem sportovkyň a zabezpečuje, aby menstruace nezaskočila dívky bez produktů, které potřebují.

Je to nová perioda. Always. Pro více informací navštivte www.always.com

 

 

Zdroj, foto: www.always.com

 

1Průzkum Always mezi sportovkyněmi ve Francii a Velké Británii, říjen 2023, 2008 respondentek.

4. říjen 2024
Dnes má svátek František

Počasí


Naši partneři

logoNR1 

 

ALBATROS MEDIA RGB

 

logomotylek