Tiffany Vánoce 2015

HOLIDAY_BRAD_KIDS_T_BRACELETS_MAG_SPREAD.jpg
Tiffany & Co. představuje vánoční kampaň Holiday 2015, která opět zahřeje u srdce.
Kampaň JOY COMES OUT OF THE BLUE navazuje na nové kreativní zaměření značky, v jejíchž nedávných kampaních se prezentují opravdové osobnosti spojené láskou v reálném životě. Jsou v ní zachyceny magické okamžiky, ve kterých si lidé, kteří se mají opravdu rádi, dávají ten nejdokonalejší dárek: modrou krabičku od Tiffanyho a její zářivý obsah.
 HOLIDAY_BROTHERS_ATLAS_BRACELETS_MAG_SPREAD.jpg
Radost nepochází pouze z naší modré krabičky, ale také z hlubokých citů, které lidé sdílejí,” říká Caroline Naggiar, marketingová ředitelka Tiffany & Co„Často zdůrazňujeme luxus a styl značky Tiffany, ale máme také úžasnou čest být součástí nezapomenutelných životních okamžiků. Dárky od Tiffanyho jsou nejen s nadšením přijímány, ale také darovány, protože přinášejí radost na celý život.”
 
 
 
Kampaň nafotil uznávaný módní fotograf Mario Sorrenti a objevují se v ní známé tváře slavného manželského páru modelky Anji Rubik a modela Sashi Knezevice; supermodel Brad Kroenig a jeho synové Hudson a Jameson poprvé ve společné kampani; a sourozenci – modelové Elijah, Kieran a Braden Crotherovi, jejichž tvářích je dokonale vidět napjaté očekávání a radostné nadšení z Vánoc.
Zdroj: BB Media
18. červen 2019
Dnes má svátek Milan

Počasí


jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek