Lidl v nové kampani představí další dodavatele

Lidl v nové kampani představí další dodavatele

 

Lidl pokračuje v úspěšné kampani Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Po vydařeném loňském úvodu zákazníky seznámí s další pěticí dlouholetých českých dodavatelů svých privátních značek.


Na podzim loňského roku spustil Lidl kampaň zaměřenou na české dodavatele. Zájemci měli možnost vydat se společně s průvodcem kampaní, Markem Vašutem, přímo do výrobních závodů. Prostřednictvím videí tak navštívili společnosti Le&Co, Pivovar Vratislavice, Delimax, Vesetu, Steinhauser i Zemědělské družstvo Haňovice.


V tomto týdnu na úspěšnou kampaň navazuje její pokračování. V každém následujícím týdnu Marek Vašut navštíví celkem pět českých dodavatelů, kteří pod privátní značkou dodávají své výrobky do 249 prodejen Lidl v ČR, často i do zahraničí. Prvním z nich je společnost Hollandia, která pod značkou Pilos vyrábí pro Lidl například bílé jogurty, které se skládají pouze z mléka a čisté jogurtové kultury a jsou bez přídavku škrobů, pektinů a želatiny.


Kampaň bude probíhat synergicky na více kanálech


1)  v letáku budou prezentovány konkrétní produkty společně s fotografií představitele výrobního závodu


2) na webu www.lidl.cz

a na sociální síti Facebook Lidl Česká republika budou ke zhlédnutí videa natočená přímo ve výrobním závodě


3) pro TV byly natočeny speciální spoty, které poběží po dobu kampaně


Průvodcem kampaní se opět stal herec Marek Vašut, který je s Lidlem spojen již několik let - je tváří nabídky exkluzivních vín, která Lidl nabízí v rámci tematických akcí.


Strategie prodeje společnosti Lidl je založená na privátních značkách. Ty tvoří více než 80 % sortimentu. Hlavní výhoda spočívá v tom, že je to Lidl, kdo rozhoduje o kvalitě výrobku a může tak garantovat její stálost.


Dodavatelé spolupráci oceňují, prostřednictvím Lidlu mají možnost vyvážet do dalších zemí. Jen za rok 2018 stoupl prodej jejich výrobků v prodejnách Lidl o 16 % na 6,4 mld. Kč (oproti 5,5 mld. Kč v roce předchozím). Nárůst je přitom kontinuální již řadu let. Výrobky od 150 českých výrobců tak lze najít v prodejnách Lidl v 25 zemích napříč Evropou i v USA.


O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 249 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

 

Více informací naleznete na:
www.lidl.cz


www.facebook.com/lidlcesko


www.instagram.com/lidlcz


www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

20. listopad 2019
Dnes má svátek Nikola

Počasí


jota

 

banner Luxor1

 

 bustourist

 logomotylek