Mlékárna Valašské Meziříčí slaví své výročí díky kvalitě výrobků
SOUTĚŽ - Mlékárna Valašské Meziříčí slaví své výročí díky kvalitě výrobků
Kolik let oslaví Mlékárna Valašské Meziříčí v letošním roce ve své novodobé historii?
a) 25
b) 92
c) 125
Pište pod heslem "mlekarna" na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
do 10. března 2017
Tři vylosované odpovědi odbrží balíček: shaiker a tescoma riflová zástěra.
Nezapomeňte uvést celé jméno, adresu a telefonní číslo.
Výherce budeme kontaktovat mailem.
Mlékárna Valašské Meziříčí slaví své výročí díky kvalitě výrobků, to a jiné zaznělo na letošním reatil Retail summitu
Retail Summit si během 22 let své existence vydobyl pozici jedinečného místa pro setkání, networking a sdílení best practices všech významných hráčů na obchodním trhu. Letošní 23.ročník byl obrovskou příležitostí pro představení produktů jednotlivých firem. Mlékárna Valašské Meziříčí se představila v sekci „One Quality - Výchova ke kvalitě má cenu“. Byla tak jedním z aktivních účastníků tohoto setkání. Klíčové téma Retail Summitu 2017 - „ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“ se bude intenzivně zabývalo tématem, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice a objevují se nové příležitosti i hrozby.
„Retail Summitu jsme se rozhodli zúčastnit společně s firmami MP Krásno, Valašské Meziříčí a Rudolf Jelínek, Vizovice, a to v rámci projektu „Jedno Valašsko,“ říká Zdeněk Bukovjan, Sales&Marketing manager Mlékárny Valašské Meziříčí. „Spolupráce s MP Krásno a Rudolf Jelínek Vizovice se v loňském roce ukázala jako velmi úspěšná, proto jsme se rozhodli i v letošním roce na ni navázat právě na Retail Summitu 2017,“ dodává Zdeněk Bukovjan.
Sekce „One Quality - Výchova ke kvalitě má cenu“, za účasti zástupce mlékárny pana Bukovjana, se zabývala preferencemi a pohledem spotřebitelů na čerstvost a kvalitu potravin s přihlédnutím k faktu, že cena pro ně není rozhodujícím faktorem. Reálná skutečnost je však opačná, a právě čeští spotřebitele jsou extrémně citliví na nákupy ve slevě či v akci. Diskutovalo se o důvodech proč a kdo za tuto skutečnost může, zda je tomu tak ve všech maloobchodních sítích a zda je možné spotřebitele naučit tomu, že kvalita je důležitá.
Privatizací Beskydských mlékáren v roce 1992 vznikla Mlékárna Valašské Meziříčí. Současný výrobní program tvoří tyto výrobky: smetanové jogurty polotučné, ovocné jogurty, nízkotučné ovocné jogurty, kysané výrobky, BIO jogurty a čerstvé tekuté výrobky. Mlékárna Valašské Meziříčí se zařadila mezi významné výrobce kysaných mléčných výrobků České republiky. Zákazníci si je oblíbili především pro jejich vysokou kvalitu a lahodnou chuť. Prvotřídní kvalita výrobků je potvrzena nejen jejich stoupající oblibou, ale i získáním nejrůznějších ocenění. Za těmito úspěchy stojí především zaměstnanci společnosti, kteří ke kvalitě výrobků přispívají svým nadšením a obětavostí. Její výrobky jsou zastoupeny v celé síti obchodních řetězců i ostatních prodejen. Co se týče exportních aktivit, mlékárna se soustředí na slovenské trhy. Více informací o mlékárně naleznete na: www.mlekarna-valmez.cz